5 Şubat 2015 Perşembe

Nar Çiçeği Renkli Kilim Desenli Çetiğim


NAR ÇİÇEĞİ RENKLİ KİLİM DESENLİ ÇETİĞİM
Nasıl örüyoruz dediğinizi duyar gibiyim. Kilim desenli çetik başlangıcını yaptığımız şekilde başlıyoruz. Sonuç fotoğraftaki gibi oluyor. Bu benim ördüğüm hali...


Ben örmekte zorlanmamanız için motifi çizdim. Bu gördüğünüz motif çetiğin ön ve arkasında uygulamanız gereken motif. Çok ayrıntılı bir şey söylememe gerek yok sanıyorum. Motif açık ve net, sayarak yapabilirsiniz....


Bu da patiğin yan kısmında yeralan motif. Fotoğrafta okuduğunuz ve orada yazdığım gibi ben bu çetiği sağ ve sol yan 10'ar ilmek olmak üzere başladım. X işareti koyduğum yerler: siyah ilmekler oluyor. O olarak işaretlediğim yerler ise renkli ipler. Ben narçiçeği rengini kullandım. Sizler beğendiğiniz başka bir rengide kullanabilirsiniz...


Veee fotoğraflara geçtik. İlkönce göreceğiniz fotoğraflar çetiği örerken çektiğim fotoğraflar. Sonra görecekleriniz ise çetiğim bittikten sonra çektiğim fotoğraflar. Örecek olanlara kolay gelsin...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder