5 Şubat 2015 Perşembe

Küp Desenli Çetik Örneğim

KÜP DESENLİ ÇETİK ÖRNEĞİM:
Bu motifi bu yaz internette gezinirken arama motorlarından birinde bulmuştum. Aslında motif biraz farklıydı. Ben böyle daha güzel duracağını düşünerek biraz değiştirdim. O kadar olsun değil mi?  Farklı olan neydi peki? Motifte iki tur 4 şişimizle dönerken yaptığımız sayılar aynıydı. Ben o şekilde yapmadım. Böyle daha güzel olduğunu düşünüyorum. Yazdan bu yana değişik zamanlarda bu örnekten çok ördüm. Ördüğüm örneklerin fotoğraflarını bu sayfada bulacaksınız. Ve tabii ki motif çiziminide... Örecek olanlara şimdiden kolay gelsin! Sonuç bu oluyor, güzel değil mi???


Az önce fotoğrafını gördüğün kahverengi üzerine-krem örülmüş çetiğimi örerken kullandığım motif bu. Biraz karışık gibi mi görünüyor ne? Hayır kesinlikle hayır. Bu motifi örerken 4 şişinizdeki toplam ilmek sayınız ya 70 ya da 60 olacak. Bunun dışında sayılarla örmeye kalktığınızda bu motifi çıkaramazsınız. Renkli kalemlerle çizmeyi denedim, olmadı karmakarışık oldu, bende bu şekilde çizdim. S: dediğim yerler 1 siyah, P: dediğim yerler 1 pembe. Bunu dikkate alarak örerseniz sonuç iyi olacak kanısındayım...


Veee çetiğimin fotoğraflarına geçeyim değil mi? Yazdan bu yana bu örnekten 9 çift ördüm. O nedenle fotoğraflar değişik zamanlarda ve değişik renklerde ördüğüm örneklerden oluşuyor. 



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder