8 Şubat 2019 Cuma

2017 PATİK MODELLERİ

ÇARIK PATİK
3 ilmekle başlanıyor patiğe. Ortaya her geldiğimizde, ortadaki ilmeğin sağından ve solundan birer ilmek arttırarak örmeye devam ediyoruz. Net bir sayı vermeyeceğim. Ayağınızda ölçerek örmeye devam edin.






KİLİM DESENLİ PATİĞİM
Bu örneği genelde sarı renkle örmüştüm. Mor renkle de güzel olmuş öyle değil mi?





Patiğimin çizimini de buraya ekliyorum. Örecek olanlara kolay gelmesi dileğiyle.

KİLİM DESENLİ TURUNCU PATİĞİM
Bu örneği internette bulduğumda çok beğenmiştim. Severek ördüğüm bir örnek oldu. İlerleyen fotoğraflarda çizimini de bulabilirsiniz.







 TUNUS İŞİ VE 2 ŞİŞ KARIŞIK ÇETİĞİM
Öndeki çiçekli parçayı tunusişi olarak ördüm. Kalan kısmı 2 şişle ördüm. Çabuk örülen bir patik. En kısa zamanda detaylı açıklamasını sayfama ekleyeceğim.






2017 2018'DE ÖRDÜĞÜM TUNUSİŞİ PATİKLER









 

Tunus işi patiğimizin burnunda uygulayacağımızın desenin çizimi burada, sizlerle.

 Tunus işi patiğimizin sağ ve sol yanlarında öreceğimizin desenini buraya çizmeye çalıştım.




2 ŞİŞLE PITIRCIKLI PATİK








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder